Jäsenille ja uusille toimijoille

Tervetuloa mukaan leirikoulukeskusten verkostoon! Verkostossamme on jo useita kymmeniä leirikoulutoimijoita ympäri Suomen.

Liity verkostoomme!

Leirikouluyhdistyksen jäsenmaksu on 110€/vuosi. Jäsenmaksuun sisältyy:

- Näkyvyys nettisivujen Leirikoulukeskukset -välilehdellä. Sivulle lisätään toimipaikkanne perustiedot sekä haluamanne kuvaus.
- Näkyvyys Leirikoulu-Lägerskola -lehdessä leirikoulukeskusten esittelysivulla. Lehti jaetaan syksyllä 2023 kaikkiin Suomen peruskouluihin (painos 3000kpl). Lisäksi lehteä jaetaan yhdistyksen toimesta erilaisilla messuilla, kuten Luokanopettajapäivässä.
- Lehti-ilmoitukset alennuksella Leirikoulu-Lägerskola -lehteen
- Näkyvyyden yhdistyksen esitteessä. Esite uusitaan tasaisin väliajoin ja sitä jaetaan erilaisissa tapahtumissa sekä yhdistyksen leirikoulukeskuksessa Suomenlinnassa.
- Kutsun yhdistyksen jäsentapaamisiin ja koulutustilaisuuksiin. Tavoitteenamme on pitää yksi tapaaminen verkostolle vuodessa. Katso seuraavat tapaamiset täältä!

Haluatko liittyä jäseneksi?
Kerro meille leirikoulutoiminnastanne ja lähetä vapaamuotoinen hakemus: sly@suokki.fi